sobota, 6 lipca 2013

Plus size

Witajcie :)
Dziś napiszę dla Was "nadprogramową" notkę (oczywiście wiem, jak wszyscy czekają na wyniki sesji z Klaudią i Dominiką - niedługo obie się tu pojawią! :)).
Skończyłam ostatnio pracę nad moim dyplomem, została mi tylko obrona. Był to dla mnie bardzo ważny i dość prywatny projekt. Poruszyłam nim bowiem problem nadwagi, krzywdzących stereotypów, chorób związanych z przybieraniem masy ciała, tabu. Podczas pracy nad projektem poznałam kilka fantastycznych dziewczyn, które dla mnie pozowały (jedno zdjęcie do mojej pracy dyplomowej + mini sesja). Wiedziałam, że świetnie się dogadamy, gdyż sama nigdy nie należałam do najszczuplejszych, ale jest to już dla mnie normalne, że chudnę i tyję dość drastycznie co parę miesięcy. Dziewczyny miały różne historie... ale nie o tym.
Chciałabym pokazać Wam dzisiaj parę zdjęć z moich sesji z dziewczynami plus size. Pewnie się zdziwicie, po co to. Otóż doszłam do wniosku, że wszystkie modelki, którym robię zdjęcia, są szczupłe. Tak naprawdę dopiero przy pracy nad dyplomem poznałam dziewczyny plus size. A przecież wokół mnie jest tyle osób z rozmiarem większym niż 38! I każdy chce mieć zdjęcia, ale raptem 1% czy 2% zdecyduje się na założenie konta na maxmodels czy napisanie do fotografa: trzeba mieć dość grubą skórę, by przełknąć niektóre chamskie komentarze...
Po prostu doszłam do wniosku, że nawet przy sesjach zleceniowych, płatnych, zawsze zgłaszają się do mnie szczupłe dziewczyny. A wokół mnie tyle znajomych, teraz także modelek, które chcą mieć ładne zdjęcia.
Oświadczam więc, że chętnie sfotografuję każdą "większą" dziewczynę i postaram się, by zdjęcia wyszły jak najpiękniej! Nie musisz mieć figury modelki i 175 cm wzrostu, by zgłosić się na zdjęcia! :)

Przedstawiam Wam wspaniałe modelki, które brały udział w moich sesjach :

Aneta




Dominika



Ewa



Gabi



Monika



Zapraszam więc wszystkie dziewczyny, które chcą pięknie wyglądać na zdjęciach :) Waga, wzrost - nie grają dla mnie roli. 
A w następnej notce sesja z (chudą! :D) Klaudią :*

4 komentarze:

  1. świetne zdjęcia xl-ek, dziewczyny więcej odwagi, też jesteście piękne, seksowne! // fotograficznyamok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takimi dziewczynami faceci się zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na fotki takich wspaniałych dziewczyn. Są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominika jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!