czwartek, 18 lipca 2013

#33 Dominika

Hej :)
Wszystko układa się po mojej myśli, szkoda tylko, że mimo wakacji jestem taka zalatana i nie mam czasu na odpoczynek :( Dostałam się na UW na polonistykę, specjalizacja literaturoznawczo-językoznawcza, wczoraj złożyłam papiery i do połowy września mam z tym spokój :)
W Warszawie jestem jeszcze przez jakieś 3 tygodnie (chętnych na sesje serdecznie zapraszam!), a następnie jadę do Frankfurtu nad Menem i będę tworzyć piękne rzeczy z moją kochaną Jagienką przez 2 tygodnie <3 Po powrocie będę na weekend w Katowicach (31.08/1.09), we wrześniu nie wiem, ale pewnie pojadę sobie na zerówkę z polonistyki :)
Dziś w notce chyba Wasza ulubiona sesja, czyli długo oczekiwany set z Dominiką Tomkowską :) Sesja sprzed 2 tygodni, pełna poświęcenia, radości, spełniania marzeń i takie tam :D Z Dominisią pracowało mi się wspaniale, bardzo się cieszę, że to właśnie między innymi do mnie napisała w sprawie zdjęć, podczas swojego krótkiego pobytu w Warszawie. Mam nadzieję, że niedługo pojawię się w Lublinie i będziemy mogły znów posesjować, ah, no i opić nasze dostanie się na studia! :D Uwielbiam takie osoby (i modelki), jak Pomarańczka, uśmiechnięte, wesołe, otwarte, a do tego skore do dużych poświęceń (siedzenie na kiju nad wodą przez 20 min, leżenie w zimnej wodzie przy akompaniamencie komentarzy pijanych obserwatorów "to sesja do Playboya?", przebieranie się w samochodzie itp). Uważam, że każda modelka powinna być tak zmotywowana do pracy, bo to właśnie dzięki takim staraniom ta sesja wyszła nam tak świetnie. Malowała Dominisię, czyściła mi buty (po tym, jak wpadłam w błoto), podawała ręczniki i śpiewała w samochodzie niezastąpiona Ania Dymek <3














Sporo tych zdjęć, ale jak dla mnie każde jest naprawdę piękne i udało się nam nadzwyczajnie :) Dziękuję dziewczyny za mega współpracę i oby do następnego! <3

11 komentarzy:

  1. Zdjęcia w wodzie najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oO cudeńka! Zgadzam się, ze zdjęcia w wodzie są najlepsze jednak te na drzewie są równie dobre! Więcej, więcej i więcej chciałoby się oglądać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia fotka bomba!! Piękne fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne a w szczególności te 2 ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie świetne zdjęcia :) podobają mi się najbardziej te ostatnie w wodzie i trzecie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe ujęcia! magia magia maaaagia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Podziwiam! :)
    Też fotografuję, ale moje zdjęcia nie dorównują tym do pięt ;) Ale to głównie przez aparat ;)
    Najlepsze są dwa ostatnie. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat nie spowoduje, że będziesz posiadała lepsze zdjęcia ;)

      Usuń
  9. Świetne! :) Jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!