środa, 7 sierpnia 2013

#34 Angela

Hejjj :)
Piszę na szybko tą notkę, by pokazać Wam zdjęcia z naszej ostatniej (15 już chyba :D) sesji z Angelą :*
Najpierw jednak poinformuję tylko, że pojutrze zmykam do Frankfurtu nad Menem, tam oczywiście czeka mnie kilka wspaniałych fotograficznych projektów z moją najlepszą na świecie Jagienką, ale ogólnie mam zamiar przede wszystkim odpocząć od aparatu, a zwłaszcza od obowiązków z nim związanych, czyli odpisywaniem na maile, odbieraniem telefonów, przerabianiem zdjęć "na czas" itp.
W dniach 9-25.08 proszę nie dzwonić i nie pisać do mnie na komórkę, 
ponieważ będę za granicą. 
Odpisywać na maile będę rzadko, nie zabieram też kalendarza, 
więc nie przewiduję zapisów na sesje.

Niestety jutro muszę oddać laptopa do naprawy, więc większością zdjęć z ostatnich sesji zajmę się dopiero we Frankfurcie po zainstalowaniu Photoshopa, czyli w niedzielę. Dzisiejszą noc spędzę całą przy komputerze, by zdążyć obrobić jak najwięcej :)
A więc... sesja z Angelą! :)

 
Zaczęło się - jak to zwykle z Angelą :D - delikatnie, naturalnie i niewinnie :> 





Wizaż wykonała oczywiście niepowtarzalna i utalentowana Ania Dymek :* Był to również jej autorski pomysł, bez inspirowania się czarnym łabędziem (choć podejrzewam, że tak to zostanie odebrane).
Następną notkę pewnie skrobnę z Frankfurtu, życzcie mi, żebym odpoczęła, tylko tyle mi trzeba :) Buziaki :*

4 komentarze:

  1. ciekawa stylizacja, chociaż tkwi we mnie minimalizm, i najlepsze są dwa pierwsze kadry :D pozdrawiam i miłego wypoczynku // fotograficznyamok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie by się nadawała żeby zagrać Czarnego Łabędzia. Pięknie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie też ta 1 sklejka jest cudowna, ah :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!