czwartek, 6 czerwca 2013

#29 Ala i Laguna

Hej :)
Ostatnio znowu zaniedbałam bloga, kurcze, zupełnie nie rozumiem siebie, czasem mam taką niesamowitą ochotę pisać tutaj po 10 razy dziennie, a czasami przez miesiąc nie mogę znaleźć powodu do napisania -,- Ale postaram się zmienić :D
Zaliczyłam całą sesję na uczelni. Teraz już od tygodnia mam wakacje, została mi tylko obrona dyplomu, nad którym pracuję :) Już niedługo i będę "panią fotograf" :D
Nie wiem, czy znacie to uczucie - koledzy i koleżanki po fachu na pewno - gdy ktoś spełnia Wasze ogromne, fotograficzne marzenie. Bo wiecie, sesja z koniem to może nic specjalnego, ale dla osoby, która mieszka całe życie w Warszawie i ostatnio konia na żywo widziała 10 lat temu to naprawdę coś :) Inna sprawa, żeby jeszcze ten koń miał ładną właścicielkę, która zechce z nim zapozować (a najlepiej to na nim), w sukience, na boso i bez siodła. Miałam tak wiele wymagań dotyczących tej sesji, że wątpiłam, że kiedykolwiek spełnię tę swoją "zachciankę". Ale się udało! Po raz tysięczny bardzoooo dziękuję Ali, Oli i Jagience za świetną współpracę, a Ani i Marcie za użyczenie sukienek! :)










Ostatnio dostaję sporo pytań odnośnie początków z fotografią, tzn kiedy zacząć współpracować z modelkami, kiedy najlepiej założyć konto na maxmodels i jak ja sobie radziłam podczas pierwszych sesji.
Jeśli interesuje Was ten temat, piszcie w komentarzach, naskrobię notkę i pokażę Wam moje początkowe zdjęcia sprzed 3-4 lat :) Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Na szybko spytam, bo w sumie spadam:P ktoś Ci obrabiał ten 'set' http://img713.imageshack.us/img713/6595/dsc06338e.jpg ? bo jest obrobione w zupełnie nie Twoim stylu, a cholernie mi się podoba i bije to resztę 'prób' obróbki w tym secie na głowę:) - Śliwkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. To wrzuć nasze pierwsze zdjęcia xDD byłam Twoją pierwszą modelką !! ;D Nati ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękna sesja. Chyba najbardziej podobają mi się te ciemne kadry ( zdjęcia od 5 do 8). Muszę przyznać, że za każdym razem Twoje prace mają w sobie jakiś ładunek emocjonalny. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kadry, gratuluję! // portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 5,7,11 i 14 zdjęcia najlepsze! moim zdaniem. :)
    wgl, to jestem pod wrażeniem tych prac,
    gratulacje. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg. mnie najlepsza twoja sesja.

    Ravson Photography

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia piekne!

    oczywiscie jestem ciekawa poczatku przygody z fotografia ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!