piątek, 14 czerwca 2013

#30 Daria

Hej :)
Mam tyle sesji do obróbki, że nie wiem, za co się złapać... do tego obrona dyplomu. Myślałam, że ten początek wakacji będzie trochę bardziej leniwy, a nie taki w biegu :D Codziennie siedzę do późna z Photoshopem, staram się obrabiać min. 2 sesje dziennie, by nadrobić zaległości, ale nie jest to łatwe, ehh. Mam jednak nadzieję, że w ten weekend uda mi się nadgonić i oddać wszystkie zdjęcia :)
W tej notce sesja z Darią - już nasza 3 :) Daria co prawda nie jest z Warszawy, ale zawsze, gdy przyjeżdża, daje mi znać i spotykamy się na zdjęciach :3 A to kolejna sesja, która wyszła nam absolutnie świetnie, mimo że tak na spontanie, no i pogoda też nie sprzyjała.










Mam nadzieję, że ta sesja Wam się podoba, bo ja jestem bardzo zadowolona :)

7 komentarzy:

  1. Jeżu! Cóż za piękna głębia! Pewnie nie zdradzisz, jakim szkiełkiem się posługiwałaś. ;) Co do sesji - zawsze, kiedy coś publikujesz, to nie mam słów. Jest naprawdę świetna. Genialny pomysł, wspaniała modelka, zdjęcia mają klimat. Jeżeli miałabym wyłonić najlepsze to, cóż, chyba...wszystkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemuż bym miała nie zdradzać :) 50/1,4, czyli najlepsza głębia na możliwości finansowe przeciętnego fotografa haha :D
      Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  2. przepiękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe kadry i ciekawe emocje! super // www.fotograficznyamok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby pogoda nie dopisala ale sprawia ze zdjecia maja niepowarzalny klimat! Jedno wielkie WOW!!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!