środa, 26 grudnia 2012

#17 Paulina

Hej wszystkim ;)
Mam nadzieję, że święta minęły Wam miło i spokojnie. Moje niestety, jak zwykle, nie, ale cieszę się, że już po i mogę z całą energią poświęcić się robieniu zdjęć :) Wreszcie mam trochę czasu i odpoczynku od uczelni. Myślę o kilku nowych, innych projektach foto, ale jeszcze nie wiem, jak to wyjdzie, bo - jak to ja - zabieram się do tego jak pies do jeża :D
Dziś sesja sprzed prawie tygodnia. Przerobiłam z niej aż 96 zdjęć (;o), bo czułam się w obowiązku, by każda osoba ze sporej ekipy dostała to, czego oczekiwała ;) Zdjęcia przerabiałam prawie tydzień (przed chwilą skończyłam), codziennie po 3-4 godziny, a czasem więcej. No i dlatego też będzie to dosyć obszerna notka ;)
Jeszcze raz bardzo dziękuję całej ekipie, bardzo lubię pracować w takiej miłej, babskiej atmosferze, gdzie każda z nas stara się o jak najlepszy efekt końcowy. Od razu zupełnie inaczej robi się zdjęcia!
Modelka: Paulina
Wizaż: Edyta
Stylizacje: Kasia
Biżuteria: Monika
Pomoc: Paula, Karen, Żaneta

















Słabo mi idzie fashion, ale od czegoś trzeba zacząć... ;) Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Zdjęcia są przecudowne! Nie mogę się napatrzeć! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!