niedziela, 2 grudnia 2012

#15 Nocne

Hej, wiem, że ostatnio strasznie tu cicho, ale powinno być lepiej ;) Na uczelni nawalają nam jakieś 20-godzinne retusze, opisy ulubionych zdjęć, egzaminy z fotografów i ich zdjęć... oO Generalnie nie mam zbyt dużo czasu na sesje. Jeśli już, to umawiam się na weekend, ale tylko po to, by modelka ją odwołała dzień przed :) Niestety, widocznie nie zasłużyłam sobie na szacunek gimnazjalistek, szkoda.
Wrzucę dziś jakiś taki misz-masz ostatnio wykonanych wieczornych sesji - bo niestety tylko takie mogę robić w tygodniu. Obiecałam sobie, że grudzień będzie pełen wieczornych sesji ze świątecznymi lampkami w tle. Uwielbiam takie klimaty :)
Modelowały: Małgosia, Iwona, Monika i Ola :)








Gratulacje dla dziewczyn za dzielne marznięcie!
Mam nadzieję, że ten miesiąc przyniesie trochę więcej możliwości do zrobienia zdjęć... trochę kurzy mi się aparat :( Może poluzują mi w szkole przed świętami i będę bardziej dostępna.
Chętnych na grudniowe sesje zapraszam oczywiście :) juelej@gmail.com
Pozdrusie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!