piątek, 18 stycznia 2013

#18 Ania

Hej ;)
Bardzo przepraszam za tę poprzednią notkę, trochę przesadziłam z ilością zdjęć i wiem, że komputery wielu osób nie dawały rady mojemu blogowi :D Dlatego zaraz sama spróbuję skonfrontować moją przeglądarkę z mnogością tamtych fot i kilka z nich postaram się usunąć :)
Ostatnio nie robię jakichś naprawdę świetnych sesji, mimo, że od ponad tygodnia jestem dumną posiadaczką nowej stałki. Sesja, którą dzisiaj Wam pokażę, była dosyć spontaniczna, ale pierwsza, całkowicie udana ze skalibrowanym obiektywem i fajną modelką, Anią, z którą miałam przyjemność współpracować już wcześniej :) Podziękowania dla Ani za dzielne marznięcie! Stwierdziłam, że zdjęcia są na tyle fajne (jak na mało przygotowaną sesję i małe ogarnięcie z nowym szkłem), że napiszę nową notkę, bo bardzo dawno nic tu nie dawałam. Mam nadzieję to zmienić! :) Szkoda tylko, że 90% modelek zakopało się na zimę pod kołdrami i nie ma ochoty na zdjęcia, dlatego trochę kurzę się w domu, no ale co zrobić ;)









To tyle :) Czekam na opinie! Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!