środa, 7 listopada 2012

#14 Józefina

Hej ;)
Dziś pokażę Wam moją niedzielną sesję z Józefiną. To oczywiście nie było nasze pierwsze spotkanie. Co do Józefiny jestem pewna, bo zawsze jej zdjęcia robią furorę :) To dobrze, bo mnie też się podobają, z tych jestem bardzo zadowolona. Co prawda duży wpływ miały na to warunki, w jakich powstały zdjęcia - bynajmniej nie marzłyśmy w tej listopadowej słocie, na szczęście modelka zadbała o ciepłe biuro w centrum :)
Zastosowałam trochę inną, dla mnie nową obróbkę, wciąż mam wrażenie, że jest przesadzona, ale... no sama nie wiem. Strasznie tego nie lubię - mogę patrzeć się na zdjęcie godzinami i co kilka minut będę zmieniać zdanie, czy podoba mi się obróbka czy nie. A oczywiście na zdjęciach u innych przeróbka zawsze mi się podoba. U siebie natomiast nigdy nie potrafię się zdecydować i zawsze chciałabym coś zmienić. Zresztą podobnie jak z doborem odpowiednich zdjęć :3 No ale nieważne!















To na tyle ;) Dajcie znać, jak się Wam podoba ta spontaniczna i szybka sesja :)

8 komentarzy:

  1. mam tak samo:) w 90% się zachwycam obróbką ludzi, a u siebie...nie:D ale Ty dałaś radę, może kilka tych ostatnich ma przesadzoną obróbkę, ale reszta jest naprawde dobra, a te podobają mi się najbardziej http://img821.imageshack.us/img821/5093/dsc09108x.jpg , http://img17.imageshack.us/img17/4306/dsc09156r.jpg , http://img515.imageshack.us/img515/4760/dsc09160s.jpg , http://img28.imageshack.us/img28/9716/dsc09237r.jpg . te są naprawdę naj naj. A Józefina. zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ostatnie były robione przez brudną szybę, może dlatego :D

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia :) Obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam cię :)
    ariaa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Autor nigdy nie jest w stanie obiektywnie ocenić swoich zdjęć. Pewnie dlatego, że jest autorem. :] Co do obróbki - oczywiście, że jest widoczna, ale według mnie nie jest przesadzona. Może na zdjęciu (jeśli dobrze policzyłam) 10 i 11 przeszkadza mi to zamglenie, ale już przeczytałam, że to nie sprawka programu, więc jesteś rozgrzeszona. Nie zmienia to jednak faktu, że źle się je ogląda. Osobiście odnoszę wrażenie, jakby to nie ta szyba była brudna, a moje oko. Dosyć nieprzyjemne zresztą. Najlepsze według mnie są: Ostatnie, 9, 6 i 7. Reszta oczywiście też jest fajna, ale te cztery to prawdziwe perełki. :]

    OdpowiedzUsuń
  5. te na schodach robione już były na szybko, bo czas nam się skończył+już ciemnawo było... ale fakt, różnorodnie jest, ale wiesz zdjęcia robiłam dla siebie i Ani, oraz dla sklepu. więc trochę 'zwykłych' i trochę arystycznych być musiało:D


    + a Ty kiedy nowości?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!