niedziela, 27 stycznia 2013

#19 Adriana

Hejhejhej!
Trochę wzięłam się za siebie i swoje zdjęcia, powoli zmieniam swój styl, oczywiście nie jest to jeszcze to, czego chcę, ale od czegoś trzeba zacząć. Chcę zostawić daleko w tyle moje dotychczasowe prace, wypracować swój własny styl i wreszcie być choć w 50% zadowoloną z tego, co robię. Chcę móc pokazywać w szkole swoje portfolio bez wstydu i mruczenia pod nosem "aa to stare...".
Sesja z Adrianą, którą Wam pokażę, odbyła się wczoraj, ale że dziś był mój dzień na "robienie nic" to przysiadłam i przerobiłam wszystkie zdjęcia :) W zasadzie nie było to nic problematycznego, biorąc pod uwagę fakt, że cały klimat stworzyłyśmy na miejscu, był super wizaż, kiecka, pogoda, no i oczywiście suchy lód haha :)

mod. Adriana 
wizaż: Karolina
help: Jagienka
styl + foto: Monika












To tyle, jeśli chodzi o zdjęcia z sesji ;) Czekam na opinie! Mnie się bardzo podobają, a Wam?
Dzięki uprzejmości Moniki mam też trochę fot z backstage:



zabawa z suchym lodem ;>

ochrona stóp przed zamoknięciem w śniegu do połowy łydki :p

moje cieplutkie buty na snowboard wzbudzały zazdrość, w końcu oddałam je Adzie, by mogła zagrzać sobie stopy :D ponieważ nie mieściłam się w jej buty, zamieniłam się nimi z Karoliną, a Karolina z Adą :D

jak widać - Adriana zadowolona :D

Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. no ostatnie zdjecie z bs hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłeś mnie tym o czym piszesz. Może zainteresujesz się moim blogiem.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!