wtorek, 23 października 2012

#13 Aga

Cześć cześć cześć,
strasznie długo nic tu nie pisałam, ale to wszystko przez kompletny brak czasu na wszystko. Z samymi zdjęciami z tej sesji męczyłam się prawie 10 dni (co jest bardzo dziwne, bo zwykle oddaję je po 3-4 dniach), bynajmniej nie dlatego, że było z nimi coś nie tak, ale po prostu dziennie nie przebywam przy komputerze dłużej, niż godzinę, bo nie mam na to czasu.
Co prawda na uczelni jest naprawdę świetnie, jazdy na prawko też super mi idą, ale to wszystko zabiera tyle czasu, że wciąż tylko gonię. Najbliższą sesję zrobię pewnie za jakieś... 2 tygodnie? Nawet nie wiem, bo gdy w końcu będę mieć chwilę przerwy od szkoły i skończą mi się jazdy, to najpierw będę musiała porządnie wypocząć i wyspać się, a dopiero potem myśleć o jakichkolwiek zdjęciach. Nienawidzę takiej bieganiny.
Póki co zaczynam trochę kombinować z analogiem, ponieważ mam możliwość pracy w ciemni w szkole. Oczywiście nie mam zielonego pojęcia o Zorce, którą odziedziczyłam po dziadku, ale fajnie jest, naciskam migawkę. Generalnie mocno wątpię w to, że odnajdę się w fotografii analogowej, ale nie zmienia to faktu, że jest to strasznie fajna i ciekawa dziedzina :)
A, no i sesja z Agą. Długo planowana, przekładana, dopracowana chyba do granic możliwości :)















Wszystkie zdjęcia, bardzo dziękuję dziewczynom za pomoc w sesji :) A od 31 października zapraszam na zdjęcia, będę mieć sporo czasu :)

5 komentarzy:

  1. Agnieszka wygląda tu po prostu bajeczenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://img594.imageshack.us/img594/9232/dsc08653di.jpg to jest mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, ale na żadne nie mogę się zdecydować :D

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!