niedziela, 9 listopada 2014

#65 Dominika

Witam wszystkich!
Sama nie wiem, od czego zacząć... może krótko kilka słów wyjaśnienia. Ostatnio nie czułam się zbyt dobrze, co miało również przełożenie podczas wykonywania sesji i późniejszej obróbki (a nie wspominając już o uczelni...). W piątek udało mi się dostać do internisty, który skierował mnie na cito do szpitala. Spędziłam tam pół dnia i dostałam niestety nieciekawą diagnozę.
Choroba, którą u mnie wykryto, uniemożliwia mi normalne funkcjonowanie, przynajmniej w najbliższym czasie. Leczenie będzie długie i przewlekłe, a nie jest powiedziane, kiedy przyjdą jakiekolwiek efekty.
Stąd odwołane przeze mnie wszystkie sesje. Nie będę się umawiać na nowe aż nie poczuję się lepiej. Kiedy to będzie? Może za 2-3 tygodnie, a może za rok...
Dziś pokażę Wam zdjęcia z sesji z Dominiką :) Dominisia przyjechała do Warszawy 2 tygodnie temu na weekend. Miałyśmy problem z niepewną pogodą, a przez to również z miejscem, stylizacją. W końcu postawiłyśmy na spontan. Ja byłam zawiedziona, bo planowałam coś naprawdę ekstra. Ale ostatecznie stan mojego zdrowia na sesji się pogorszył i bardzo się cieszyłam, że podjęłyśmy decyzję o prostej, zwykłej sesji w Parku Szczęśliwickim. Mam nadzieję, że zdjęcia będą się Wam podobać :)
Makijaż wykonała Ada Korniak, której serdecznie dziękujemy za pomoc!























Mam nadzieję, że mimo braku konkretnego pomysłu na całą sesję, zdjęcia się Wam podobają :) Teraz pewnie długo nie będzie żadnego posta, chyba że lepiej się poczuję i zacznę działać od nowa. Na razie odpoczynek :)

5 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!