sobota, 27 grudnia 2014

#66 Karolina

Witajcie po świętach!
Mam nadzieję, że spędziliście je tak, jak planowaliście i chcieliście :) Nie zdążyłam ze świąteczną notką i życzeniami przed świętami, ale nie szkodzi.
Myślałam, że mój stan zdrowia się poprawił... Zrobiłam dwie sesje w połowie grudnia, ale niestety, już podczas drugiej czułam się bardzo źle :( Miałam później wyrzuty sumienia, że Marta była świadkiem mojego złego samopoczucia. Na nowo mnie to podłamało i kontynuuję swoją przerwę od zdjęć, co coraz bardziej mnie smuci, bo mam mnóstwo zdjęciowych planów...
17-24 stycznia jadę na turnus leczniczy do Zakopanego i wierzę, że tam mi pomogą. Chciałabym zrobić tam kilka sesji, więc jeśli są chętne modelki to zapraszam!
Dziś pokażę Wam sesję, którą zrobiłam 2 tygodnie temu. Z Karoliną współpracowałyśmy już zeszłej jesieni i bardzo fajnie nam to wyszło :) Tym razem dostałam suknię od kochanej Kasi, za którą bardzo dziękujemy! <3 Chciałam ją wykorzystać właśnie do świątecznej sesji, no i znalazła się chętna do marznięcia modelka ;) Dziękuję Karolinie za naszą kolejną współpracę i mam nadzieję, że do zobaczenia na następnej :)












Mam nadzieję, że wkrótce poczuję się lepiej i będę mogła pokazać Wam coś nowego :) A na razie życzę Wam wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku, spełnienia marzeń i przede wszystkim ZDROWIA, którego tak bardzo się nie docenia... Do zobaczenia w 2015 :*


PS Może chcecie post z autoportretami? Ich mam teraz pod dostatkiem :D

9 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!