poniedziałek, 14 października 2013

#38 Magda

Heloł :)
Postanowiłam zdążyć z nowym postem w ostatni dzień mojego nastoletniego życia :( ehh, mam nadzieję, że następne 20 lat przyniesie mi więcej dobrych kadrów :3
Tyle pięknych zdjęć leży odłogiem na moim dysku, a niestety nie mam nawet chwili, by je tknąć Photoshopem. Ostatnie dni to jakaś istna apokalipsa, jeśli chodzi o mój wolny czas - którego po prostu nie mam. Powoli zaczynam tęsknić za liceum, a to niedobrze :<
Ta notka będzie poświęcona sesji z Magdą, którą zrobiłyśmy tydzień temu w sobotę... Niestety z obróbką zeszło mi się dość długo, mimo że za dużo pod retusz nie było, ale każdy dzień, dobry na Photoshopa, musiałam poświęcić na czytanie milionów tekstów na zajęcia :/ Dzisiaj postanowiłam przysiąść i dokończyć!
Napiszę może kilka słów o sesji, skoro mam jeszcze jakieś 2 godziny do pójścia spać, by zostało mi 6 godzin snu, wystarczającego do względnego wyspania się :D Idąc na UW bardzo się ucieszyłam, że może w końcu poznam osoby, dysponujące prostym, pustym, studenckim mieszkaniem, co by można było przezimować fotograficznie. No i nie pomyliłam się, dzięki Justynie mogłyśmy zrobić tę sesję bez nerwów o pogodę. Aczkolwiek pogoda i tak była ładna, więc postanowiłyśmy wyjść również na chwilę w plener. Szkoda, że tydzień później, idąc na sesję w plenerze, pogodę miałam już fatalną... cóż.
Sesje w mieszkaniu w takim klimacie po prostu uwielbiam i mogłabym je robić cały czas! Szkoda, że nie mam odpowiedniego mieszkania, ale trudno, na razie staram się korzystać z tego, co jest ;)
Z dziewczynami planujemy już kolejną! :)















To by było na tyle! W wolnej chwili łapię się za ostatnią, jesienną sesję, którą wkrótce będziecie mogli tutaj zobaczyć ;)

8 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia są tak niesamowicie plastyczne. Kocham. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne te zdjęcia ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam photoshopa, ale totalnie nie potrafię z niego korzystać.. Niestety, chociaż wszyscy mi mówią że jak się nim pobawię to jest na prawdę prosty. Mogłabyś kiedyś, jeżeli byś miała wolną chwilę, zrobić jakiś filmik? Albo chociaż napisać czego najczęściej używasz? Byłabym na prawdę wdzięczna!
    Uwielbiam Twoje zdjęcia! I jeszcze raz wszystkiego najlepszego! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię tutoriali, ponieważ nie chcę "zdradzać" swoich sposobów na obróbkę ;) W internecie jest sporo najróżniejszych tutoriali, które krok po kroku pokazują, jak obrabiać.
      Myślałam kiedyś o tym, by zrobić taki mini poradnik photoshopowy "po mojemu", ale musiałabym zaczynać od podstaw i zanim dojdę do warstw i masek... nie widzę w tym większego sensu, skoro w internecie jest tyle instrukcji ;) Chyba, że sporo osób by chciało coś takiego.
      Ciężko napisać, czego najczęściej używam, bo używam wszystkiego... nie działam na gotowych akcjach, nie używam suwaczków ani żadnych prostych opcji, tylko pracuję bardziej manualnie.

      Usuń
  4. Mam photoshopa, ale totalnie nie potrafię się nim obsługiwać. Mogłabyś w wolnej chwili napisać czego najczęściej używasz? Byłabym na prawdę bardzo wdzięczna! Uwielbiam Twoje zdjęcia! Są genialne! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń związanych z fotografią. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje zdjęcia!!!! :)
    Są doskonałe! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!