czwartek, 31 października 2013

#40 Magda

Hej ;)
Mimo nawału nauki staram się nie porzucać fotografii i robić sesje :) Pogrom z Kultury Języka Polskiego co poniedziałek sprawia jednak, że robienie zdjęć w weekend to trochę yolo. Każdą wolną chwilę przeznaczam na obróbkę zdjęć (zwłaszcza na wykładach :D) albo dogadywanie sesji.
Zaangażowałam się również w kampanię przeciw nowotworom, więc zeszłą sobotę spędziłam w studio, a teraz czekają na mnie dziesiątki zdjęć do obróbki. Ale nie szkodzi, na pewno sobie poradzę :3
Sesję z Magdą zrobiłyśmy w środę, tydzień temu. Z obróbką na szczęście się pospieszyłam i już mogę pokazać Wam wyniki naszej współpracy :) A trochę ich jest, bo Magda przygotowała 2 stylizacje, zmieniałyśmy też miejsca.












  



To tyle :) Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają. Która stylizacja lepsza? :>
Wczoraj wpadłam na pewien pomysł, mianowicie: nigdy nie lubiłam robienia sobie autoportretów, ale czasem trzeba (np. na zaliczenie do szkoły, do legitymacji :D). Ostatnie moje dwie "sesje" autoportretowe wyjątkowo mi się spodobały, tj. zrobiłam sobie zdjęcia, które zawsze chciałam zrobić modelce, ale jakoś żadna nie wpasowała się w mój pomysł, nie było jakiejś możliwości itp. Zastanawiam się teraz, czy nie zacząć robić więcej autoportretów, co o tym sądzicie? Pomyślałam, że może nawet zrobię post z autoportretami z dwóch ostatnich sesji :)

2 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!