sobota, 1 marca 2014

#50 Ewa i Karolina

Hej :)
Dziś pokażę Wam zdjęcia z sesji z dziewczynami, którą zrobiłam w Zakopanem. Właściwie były to 3 sesje, bo spędziłam z nimi cały dzień i zrobiłam dużo różnych zdjęć :) Najpierw pojechałam do Ewy, by zrobić u niej zdjęcia w wannie, o które mnie poprosiła :) Potem spotkałam się z Karoliną i poszłyśmy w plener, a w międzyczasie Ewa się suszyła i ogarniała. Gdy wróciłyśmy z pleneru, Karolina przebrała się u Ewy i dziewczyny były gotowe na wspólną sesję. Miałyśmy dużo planów na ujęcia, a czasu nie tak wiele (zależało nam na godzinie około zachodu słońca). Najpierw weszłyśmy na wzgórze i robiłyśmy zdjęcia na tarasie budynku, którego nazwę zapomniałam :D Wtedy było jeszcze okej, bo nie tak zimno, nie wiało, a i ze światłem nie było problemów. Potem w pośpiechu, ze stołkiem, statywem, racami, zimnymi ogniami, sprzętem, dziewczyny w sukienkach, Karolina na obcasach, wchodziłyśmy na wyższe wzgórze z widokiem na Tatry i Zakopane. Zawsze irytowało mnie to w Warszawie, że jest taka... płaska. Oprócz mostów i dachów, istnieją 2... 3 (?) górki z jakimś tam widokiem, na które można by było wejść. Ale co z tego, skoro cały widok zasłaniają drzewa... a zapomniałabym wspomnieć, że "widok" to blokowiska :D Byłam więc zauroczona widokiem z tego wzgórza, powoli zapalających się świateł w domach, niesamowitymi chmurami nad pasmem gór... i ten zachód słońca, ahh. Mogłabym tam stać i stać godzinami, no ale czas gonił, trzeba było robić zdjęcia! :) Było coraz zimniej, wiał wiatr, słońce zaszło, a my nie mogłyśmy odpalić rac :D Ale i tak było fajnie, ze zdjęć jestem bardzo zadowolona i dziękuję dziewczynom za nieocenioną pomoc :*





















Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają :) wkrótce pokażę tu kolejną sesję, którą przywiozłam z gór, bo mam jeszcze takie dwie w zanadrzu! :)

5 komentarzy:

  1. Podobają mi sie te ostatnie, bokeh miasta wieczorowa pora świetnie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta sesja w wannie jest moim faworytem. ale wszystkie świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. serię na tle gór wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zrobiłaś zdj co dziewczyna tak jakby "lata" na leżąco ?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!