niedziela, 5 stycznia 2014

#45 Kamila

Witajcie w nowym roku! :)
Miałam tyle planów co do napisania notek jeszcze w grudniu, ale przytłoczyła mnie ilość spraw do załatwienia :( Na szczęście ze wszystkim już sobie poradziłam, została tylko/aż sesja i nawał zaliczeń :< Ale kończę ją 5 lutego i następnego dnia jadę już do Bukowiny Tatrzańskiej! Wreszcie moja deska, zimowe zdjęcia z zakopiańskimi modelkami, grzaniec na Krupówkach, śnieg po kolana (mam nadzieję!) i wspaniała, górska atmosfera :) Nie mogę się już doczekać *,*
Póki co mam nadzieję, że stworzę coś ciekawego w styczniu, skoro pogoda taka łaskawa. Kolejny styczeń bez śniegu z temperaturą na plusie... a tyle osób czeka na śnieg do zdjęć!
Dzisiaj notka z sesji z Kamilą, którą zrobiłyśmy tuż przed świętami. Ze względu na święta, masę obowiązków, oraz 3-dniowy Sylwester strasznie długo obrabiałam te zdjęcia. Ale dzisiaj wreszcie skończyłam i mogę Wam pokazać moją nową, piękną buzię w portfolio! Bardzo się cieszę, że Kamila zaobserwowała mnie na maxmodels, dzięki czemu ją zauważyłam i od razu zaprosiłam na sesję! Mam nadzieję, że jak spadnie śnieg to jeszcze razem podziałamy! :)











To tyle! Może niedługo wpadną jakieś nowości, ja zapraszam serdecznie do współpracy! :)

7 komentarzy:

  1. Świetna sesja;) Bardzo lubię taki klimat zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to jedna z gorszych Twoich sesji. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem, mnie się podoba :) Może dlatego, że zimno i tak na szybko wszystko :(

      Usuń
    2. A moim zdaniem dobrze wyszła sesja, wiem jak to było u mnie, zdjęcia wieczorem ciężko zrobić tak, aby wyszyły :)

      Usuń
  3. Widać w wielu zdjęciach, że Twarz jest nie ostra! To najgorszy błąd jaki można pominąć, dodatkowo ciągle umieszczasz osobę w tym samym miejscu co znaczy, że każde zdjęcie jest teoretycznie takie samo. Nie umieszczaj osoby po środku zbyt często.. i widać, że nie umiesz dobrze naświetlić klatki, używając lampy rób to rozważnie :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampy? Na żadnym z tych zdjęć nie była użyta lampa. Nie uważam nieostrości za błąd, gdybym chciała mieć ostre jak żyleta zdjęcia to bym zawsze ustawiała modelkę pod źródłem światła lub używała lampy. Chodziło o klimat, który między innymi budują nieostrości.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!