wtorek, 17 lutego 2015

#68 Ewa

Hej! :)
Znowu nie działam fotograficznie przez stan mojego zdrowia, ale powoli planuję jakieś cieplejsze, wiosenne sesje, bo pogoda bardzo mnie motywuje! Mam nadzieję, że mój organizm mnie nie powstrzyma i wiosna będzie pełna pięknych kadrów :)
Zaliczyłam kolejny semestr na uczelni i jestem przeszczęśliwa z tego powodu :) Do tego słońce za oknem sprawia, że wspaniale spędza się te ostatnie dni wolnego, a powrót na uczelnię nie będzie taki straszny ;)
W tej notce pokażę Wam sesję z Ewą z Zakopanego. Była to druga moja sesja z gór, którą trzymałyśmy w tajemnicy, ponieważ miał być to prezent z okazji walentynek dla jej chłopaka :) Ale już po walentynkach, więc mogę publikować! Jestem bardzo zadowolona z tych zdjęć, Ewa jak zwykle świetnie się przygotowała, sama zorganizowała praktycznie wszystko <3 A ja lubię takie sesje, bo nic nie kapie na głowę, nikt nie marznie i na spokojnie można zrobić to, co się zaplanowało.
















Mam nadzieję, że też się Wam spodobała ta sesja :) Ja postaram się ogarnąć ze zdrowiem i więcej podziałać na wiosnę, oby się udało!

4 komentarze:

  1. Zdjecia bardzo ladnie zrobione ale modelka bardzo nie naturalnie wyglada... Moze przydalo by sie zrobic pare fotek jak modelka sie nie spodziewa i nie ustawia... Taka wskazowka na przyszlosc, ale ogolnie bardzo ladna kolorystyka i wykonanie zdjec:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, delikatne, subtelne ujęcia! Super, podoba mi się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, gratuluję serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!