środa, 6 sierpnia 2014

#60 Marta

Witaaam :)
Ostatnio mam tyle zdjęć do pokazania, że nie nadążam z publikowaniem postów :) Staram się jednak nadrabiać wszystkie zaległości. Miałam ogromny poślizg z obróbką, ale na szczęście z większością zleceń się wyrobiłam - to dobrze, bo dziś wyjeżdżam na kilka dni poza Wwę i znowu nie będę miała jak pracować w Photoshopie. Po powrocie wezmę się solidnie za sesje z Dominiką i Angelą sprzed paru dni :) ale najpierw muszę trochę odpocząć.
W tej notce pokażę Wam sesję z Martą, która baaardzo pozytywnie mnie zaskoczyła! Widziałam po jej portfolio, że nie miała jakoś bardzo wielu sesji, ale pasowała mi do mojej koncepcji, więc zgodziłam się na współpracę. Podczas naszej sesji trochę mnie zamurowało, ale na szczęście nie na tyle, by nie naciskać spustu migawki :) Marta przed obiektywem jest tak swobodna i spontaniczna, że robienie jej zdjęć to sama przyjemność. Zachowywała się tak, jakby miała już za sobą z 60 sesji. Dzięki niej te zdjęcia wyszły tak fajnie i jestem z nich bardzo zadowolona! :) Dziękuję!
























Alee dużo tych zdjęć, mam nadzieję, że post się będzie otwierał bez problemu! :) Oby więcej takich sesji, takich modelek i tak przyjemnych, bezproblemowych współpracy :)

1 komentarz:

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!