niedziela, 20 lipca 2014

#58 Ania

Witajcie :)
Piszę na szybko, ponieważ za godzinę jadę do centrum po Pomarańczkę :) Bardzo się cieszę, że do mnie przyjeżdża, zrobimy mnóstwo pięknych zdjęć i będziemy świetnie się bawić! Już nie mogę się doczekać tych wszystkich nowości ;)
A na razie dalej ślęczę nad obróbką. Ilość zdjęć do retuszu nie maleje, utrzymuje się na stałym poziomie. Jedne oddaję, inne robię i tak w kółko. Ciekawe, kiedy wyjdę na zero :D
W dzisiejszej notce sesja znad morza, a w następnej już planuję zdjęcia z Frankfurtu, bo skończyłam je wczoraj obrabiać :) Tę w Gdańsku zrobiłam 17 czerwca, ale zdjęcia oddałam Ani już dawno :) Przyjechałam do Gdańska o 4 rano i wsiadłam w pierwszy tramwaj do Jelitkowa. Tam Iza umalowała Anię i zaczęłyśmy zdjęcia nad morzem :) Mam nadzieję, że sesja Wam się spodoba!












To na tyle :) Zbieram się i jadę po Dominikę, oczekujcie mnóóóstwa nowości!

2 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!