niedziela, 13 lipca 2014

#57 Karolina

Witajcie! :)
Tak jak zapowiadałam, kolejny post się pojawia dosyć szybko, ponieważ mam bardzo dużo zaległych zdjęć. Staram się nadrabiać zaległości z obróbką, ale jest to ciężkie, gdyż wciąż robię nowe ;) Na szczęście wszystkie sesje sprzed mojego wyjazdu do Niemiec oddałam już modelkom, została mi jedna sesja z Frankfurtu i trzy, zrobione już po powrocie w Warszawie. Takie piękne lato, a ja przed komputerem, ehh... no co zrobić ;)
Dzisiejsza sesja zleceniowa dla Karoliny odbyła się 12 czerwca, czyli miesiąc temu. Zdjęcia wysłałam jej już wcześniej, ale notka dopiero teraz :) Jestem bardzo zadowolona z naszych zdjęć! Spełniłam swoją wielką zachciankę fotograficzną, jaką były zdjęcia na polu maków, do tego (według mnie) w fajny sposób wykorzystałam kulki dymne, które chyba każdy fotograf wykorzystywał do swoich ujęć. Ja wstrzymywałam się od tego, bo bardzo nie lubię powtarzać tych samych motywów, ale tym razem kulki wpasowały się świetnie w moją koncepcję :)
Okej, kończę i pokazuję Wam zdjęcia, a potem spadam do Photoshopa! Piękny, słoneczny, letni dzień, a ja do 2 w nocy spędzę upojny czas z tabletem w dłoni xd












Ten rodzaj sesji jest chyba moim ulubionym. Późne słońce, ciepło i taki typowy plener nad wodą, gdzieś poza Warszawą. Cisza, spokój :) Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają :) W następnej notce sesja znad morza!

5 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!