sobota, 5 kwietnia 2014

#53 Dominika

Hej :)
Dziś w notce moja kolejna sesja z kochaną Dominisią! :) Uwielbiam z nią współpracować i wiem, że każda sesja z nią będzie udana. Nawet taka zwykła sesja, bez udziału osób trzecich (wizażysty, stylisty) przynosi super efekty: ja rzucam pomysł, Dominika bierze walizę ciuchów, pięknie się maluje i robimy sesję :) Tak też było wczoraj w Lublinie, ale na razie ciii, nic nie zdradzam! ^^
Ta sesja jest sprzed prawie 2 tygodni. Dominika napisała do mnie kilka dni wcześniej, że będzie w Warszawie, a ja od razu wyciągnęłam z głowy i folderu z inspiracjami pomysły, które trzymam na "fajne sesje" :D
Zrobiłyśmy jakby 2,5 stylizacji :) Pierwsza to pomysł Dominiki, miałyśmy się spotkać o wschodzie słońca, ale niestety pogoda pozostawiała wiele do życzenia, więc umówiłyśmy się po 7 rano. Najpierw zrobiłyśmy taka "romantyczną" odsłonę, a potem Dominika się przebrała i zrobiłyśmy mój pomysł na longboardzie :)
 














Mam nadzieję, że nasza sesja się Wam podoba :) W kolejnej notce pokażę Wam nasze czwartkowe poczynania z Lublina :)

4 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!