wtorek, 4 lutego 2014

#48 Paulina

Hej :)
Jestem już prawie po sesji: został ostatni egzamin jutro i jestem wolna! :) Obejdzie się bez poprawek, więc marzec może być miesiącem sesji zdjęciowych, a nie egzaminacyjnych :) A w czwartek rano wyjeżdżam do Bukowiny! Mam tam umówione 3 wspaniałe sesje, których nie mogę się już doczekać! Nareszcie odpocznę i nabiorę sił, a po powrocie będę kontynuować moje plany dotyczące wiosennych sesji zdjęciowych. Mam tyle modelek na oku, tyle zdjęć w folderach z inspiracjami, tyle pięknych makijaży w głowie... Mam nadzieję, że wiosna nadejdzie w miarę szybko i że już w marcu będę mogła działać. Zawsze zimą mam tyle pomysłów na wiosenne ujęcia, a potem na wiosnę nie wiem co robić - dlatego postanowiłam wszystkie plany dokładnie spisać, opatrzyć zdjęciami i w tym roku nie odpuścić, by potem nie żałować.
W tej notce pokażę Wam sesję z Pauliną. Zrobiłyśmy ją ponad 2 tygodnie temu. Umawiałyśmy się już dawno, ale wciąż coś nie wychodziło - na szczęście w końcu się udało :) Paulina jest wspaniałą modelką, piękną, fotogeniczną, uśmiechniętą i niezwykle wytrwałą :* było zimno, mokro, wietrznie, a ona nie narzekała ani przez chwilę, tylko dzielnie pozowała! Dzięki temu - mimo paskudnej pogody - sesja wyszła nam nadzwyczaj dobrze, jak na tę porę roku. Ale mam nadzieję, że spotkamy się na wiosnę, bo mam piękny pomysł na kolejne spotkanie z Pauliną!
Przy sesji pomagała nam Patrycja, dziękuję! :*

                                                   1.                                                        2.
 
3.
                                                  
                                                     4.                                                      5.

6.

                                                  7.                                                        8.
 
9.

10.

11.
12.

                                                   13.                                                      14. 

15.

16.

17.

18.

19.

Ponumerowałam zdjęcia - będę wdzięczna, jeśli w komentarzu napiszecie, które uważacie za najlepsze :) Myślę, że to będzie najlepszy sposób na oznaczanie zdjęć i od tej pory zacznę tak robić.
Niedługo kolejna sesja się tutaj pojawi, a potem czas na zimowe z Zakopanego i Bukowiny! ^^ Buziaki :*

P.S. Wciąż zastanawiam się nad zrobieniem tutoriali... bylibyście zainteresowani?

6 komentarzy:

  1. JEST MI BARDZO MILO POINFORMOWAC CIE O NOMINACJI ! GRATULCJE ! <3!
    natala-natalla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nowości z Zako, Ty wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 6,10, 16 najbardziej mnie urzekły :) świetne zdjęcia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S. Wciąż zastanawiam się nad zrobieniem tutoriali... bylibyście zainteresowani?
    PEWNIE! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jakie piekne! *_*
    Ostatnie jest MEGA Sliczne ! <3
    zaobserwuje ;)

    moj blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chetnie sie dowiedziała z tutoriala jak zrobiłaś dwa ostatnie zjdecia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!