niedziela, 31 marca 2013

#24 Kinga

Witam Was w ten okropny, śnieżny dzień... mimo depresji, związanej z wydarzeniami za oknem, staram się myśleć pozytywnie, choć nie jest to łatwe. Wszystkie moje plany dotyczące sesji zostały drastycznie przesunięte w bliżej nieokreśloną przyszłość. Staram się więcej działać w studio i mieszkaniach, aby kompletnie nie zrezygnować ze zdjęć.
Niecałe 2 tygodnie temu kupiłam nowy aparat. A raczej "kupiłam", bo tak naprawdę pożyczyłam na niego całą kwotę, zresztą niebagatelnie wysoką. Aparat co prawda jest świetny i nie mogę go nawet porównywać z poprzednim, ale czuję takie kłucie w sercu jak myślę, że każdy grosz muszę odkładać, by oddać za niego kasę. No ale cóż, i tak znajdzie się mnóstwo osób, które będą chciały zdjęcia za darmo, bo mnie to w końcu nic nie kosztuje, a one nie zapłacą, bo nie mają pieniędzy. Jakoś powinnam przyzwyczaić się do takiego podejścia i wciąż nie potrafię...
Dziś pokażę Wam środową sesję z Kingą. Modelkę ubierała stylistka Iza, a malowała oczywiście Małgosia. Sesja była naprawdę bardzo fajna. Dzieliła się na dwie odsłony: delikatną glamour i ostrzejszą fashion.













Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają:) Bardzo dziękuję dziewczynom za przemiłą współpracę. Już niedługo więcej studyjnych nowości, a gdy tylko zrobi się cieplej, ruszam z całą energią w plener! :)

1 komentarz:

  1. pierwsze i te http://img208.imageshack.us/img208/5962/dsc00127g.jpg zdecydowanie najlepsze

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!