piątek, 21 września 2012

#9 Monika

Cześć wszystkim,
padają pytania o komentarze na blogu - czemu je wyłączyłam. Wyłączyłam je dlatego, by internetowi napinacze nie mogli w żaden sposób dać o sobie znać. Być może potem je włączę i pozostawię samą moderację... ale w zasadzie nie wiem, po co mi one :)
Dziś pokażę Wam moją sesję z Moniką. Dużo osób o nią pytało, gdyż kojarzą ją raczej jako fotografa niż modelkę. Nie jestem jakoś super zadowolona z tej sesji, ponieważ pogoda popsuła nam plany - umawiałyśmy się na zdjęcia przy zachodzie słońca, którego nie było. Oczywiście Monika spisała się wspaniale i myślę, że jeszcze wybierzemy się razem na zdjęcia :) Ale doskonale rozumiem rozczarowanie osób, które oczekiwały czegoś więcej, bo ja tak samo, ale nic nie mogłam na to poradzić. No nieważne, może następnym razem się nam uda.










Mam straszne zaległości w obróbce zdjęć, także ta notka tak na szybko. Trochę przeraża mnie piętrząca się ilość coraz to nowych folderów na moim pulpicie. Ale z drugiej strony, nie mogę doczekać się kilku sesji, które moim zdaniem wyszły naprawdę rewelacyjnie. Spełniłam kilka swoich fotograficznych marzeń przy pomocy świetnej ekipy i w przemiłej atmosferze.
Życzę udanego weekendu, zwłaszcza uczniom, którzy nie mają już wakacji :* ja na szczęście mogę jeszcze trochę poleniuchować :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!