wtorek, 25 września 2012

#10 Paulina

Hej,
dziś moja ulubiona i najlepsza sesja w całej "karierze" :) Ogromne podziękowania dla dziewczyn za wspaniałą i solidną pracę, dzięki której efekty sesji są jakie są - czyli wg mnie bardzo udane :)

wizaż: Edyta Pacholczyk (Parkot)















Mam nadzieję, że Wam również podoba się ta sesja ;) Dobra, uciekam nadrabiać zaległości w Lightroomie, czeka mnie jeszcze jakiś... miliard zdjęć do przeróbki.
Czekam już tylko na szkołę i piękną złotą jesień!

Pytania?

4 komentarze:

  1. No ja jestem pod ogromnym wrażeniem :) ciesze się ze komuś wychodzi to lepiej niż mi ( czytaj zdjęcia) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia! Jaki masz aparat?

    http://mybeautifulphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej mi się podobają te ostatnie - siedzące ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!