sobota, 11 sierpnia 2012

#3 Agnieszka

Hej,
dziś wróciłam z tygodniowego pobytu na strasznej wsi, ale było naprawdę ok ;) Odpoczęłam, nabrałam energii, popstrykałam trochę fot, ale już nie mogę się doczekać jakiejś warszawskiej sesji. Chociaż mówiąc szczerze już mi się tu nie podoba, straszny smród i brud, póki co tęsknię za Chlewiskami :(
Pokażę Wam zdjęcia z sesji w mieszkaniu, którą zrobiłam jeszcze przed wyjazdem. Moja pierwsza sesja w mieszkaniu nie podobała mi się zbytnio, ale na szczęście tym razem nie miałam problemów ze światłem. Nie wiedziałam, że pogoda za oknem będzie mieć tak decydujące znaczenie dla moich zdjęć.
wizaż: Małgorzata Złoch (http://www.maxmodels.pl/margoth.html)
biżuteria: Lemon Lovely (http://xlemonlovelyx.blogspot.com/)

+ ogromne podziękowania dla Patrycji za udostępnienie mieszkania :)








Ostatnio każda kolejna sesja to dla mnie próbowanie czegoś nowego... następna, która czeka na Photoshopa, też będzie swego rodzaju nowością, przynajmniej dla mnie ;>

2 komentarze:

  1. Aleksandra Pyclik Photography12 sierpnia 2012 15:24

    Strasznie podoba mi się ta sesja ;D Czekam też na coś nowego <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!