wtorek, 31 lipca 2012

#2 Nadia i Lizi

Hej,
doszły mnie słuchy, że coś bardzo złego dzieje się z tą czcionką. U mnie jest normalna, u niektórych również, a u innych jest taka "podziurawiona". Jeśli możecie, napiszcie mi, bo nie wiem, czy ją zmieniać, a bardzo mi się podoba :c Może był to chwilowy błąd blogspota, jak nie no to trudno...
Dziś zdjęcia z czwartkowej sesji z gruzińskimi siostrami. Była to moja druga sesja z Nadią, ale pierwsza z Lizi. Jestem bardzo zadowolona z naszej współpracy! Miałam ogromny problem z wyborem kilku najlepszych zdjęć, na szczęście tutaj mogę ich wrzucić trochę więcej :)

wizaż: Małgorzata Złoch (http://www.maxmodels.pl/margoth.html)













No i to by było na tyle :) Nie wiem, jak Wy, ale ja bardzo lubię tą sesję. Niedługo więcej nowości, póki co zapadam trochę w letarg, jeśli chodzi o zdjęcia. 
W sobotę wyjeżdżam, mam nadzieję, że do tej pory zrobię kilka sesji :)

3 komentarze:

  1. super ta sesja ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z modelek ma dokładnie taki sam uśmiech na każdym zdjęciu xD
    Ale zdjęcia bardzo ładne, a druga modelka prezentuje się kreatywniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadia, lamazi gogo, miyvarxar ;*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych ;) Na pewno się odwdzięczę!